what goes around comes around

Då är det väll bara att säga hejhej! Äcklet här och jag tänkte skriva av mig lite eftersom denna blogg skapades utav en anledning så finns det en grej som kokar i mig så det bästa är nog att skriva av mig lite.. Det handlarom en tjej jag "känner" som gör mig så jävla irriterad! Vi har känt varandra i några år och jag är så jävla trött på att ha med den människan att göra.. Kalla mig falsk, Men i år efter år efter år får jag höra på denna tjejs tjat och gnäll! Vi umgås aldrig och har aldrig gjort, men på nått skruvat sätt har jag blivit hennes Cryshoulder! Varför fattar jag inte eftersom jag gång på gång visat henne att jag absolut inte är ett dugg intresserad av hennes jävla liv eller hennes jävla karl eller hennes jävla barn!! Jag tror nämligen att what goes around comes around och man får precis vad man förtjänar, Nu snackar inte jag om allt utan jag pratar om karma att i slutändan så slår det tillbaka! Hon är otrogen gång på gång mot sin karl sen blir hon förvånad när hennes karl ligger med andra fittor? Tycker så grymt synd om deras barn som får tampas med dom två som föräldrar, barnet är runt 10 år och får ta ansvar för nästan allt som har med hemmet att göra och får ta hand om en gråtande mamma när pappan drar där ifrån, Men konstigt att han drar? Nej det är ju hon som slänger ut han gång på gång och gråter när han inte kommer tillbaka? Nej vet ni vad! jag är så trött på att ha bekanta/vänner runtomkring mig som mår dåligt och får mig att må dåligt.. Jag orkar verkligen inte ha några jävla surfittor i mitt liv längre..  vet ni vad alla jävla hängläppar, RYCK UPP ER! Man får rynkor av att vara sur och folket runtomkring er är säkerligen lika less som jag på sura människor som ska må dåligt jämt, Sök hjälp, dra i er lite piller och njut av livet med ett leende på läpparna, livet är på tok för kort för att man ska gå runt och hänga läpp hela jävla tiden, en bra idé eller hur?

Puss och slick / Äcklet

Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha suttit här nu o läst era UNDERBARA inlägg! Ja tror ja dör, så skönt e de med lite starka åsikter. Just denna situationen e väl grymt vanlig kan ja tro. Har själv haft samma scenario som spelas om o om igen.. Dumpa packet säger ja bara, vänner e ju trots allt till för att lyssna på varann, ja rätt simpelt egentligen. En person ska inte bara behöva ta allt klagande, hon får la ställa upp ifall du vill klaga lite du me! HA en bra dag. Puss o snusk!

2009-05-12 @ 09:02:06
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: jenny :)

åh va skönt de är med lite ärlighet i dagens falska jävla samhälle, tack för de!

2009-05-17 @ 22:10:28
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0