BJUDER PÅ MIG SJÄLV!

Jag hade egentligen tänkt att bjuda på lite skvaller om folk i min omgivning men nu ska jag vara så gullig så jag ska bjuda lite på mig själv, jag vet att ni kommer tycka allt mellan himmel och jord! SÅ GÖR DE! Ha åsikt för helvete..! =)

För 2 år sedan träffade jag en kille, allt gick väldigt fort vi blev tillsammans redan efter 2 veckor! Vi hade de jätte bra och allt va underbart och jag va otroligt förälskad. Efter ungefär 2 veckor så märker jag att min mens inte har kommit och jag bestämmer mig för att göra ett graviditetstest och självklart med min tur så va jag gravid! Visste fan inte vad jag skulle ta mig till, DE JA DÅ SKA PÅPEKA ER OM! är att jag 2 veckor innan jag träffade min kille hamnade jag i säng med ett one night stand! Jag blev nervös som en tok och visste inte hur jag skulle göra, för ja menar skulle jag berättat för mitt ex att jag två veckor innan jag träffat honom har varit med ett one night stand och blivit gravid? och att han i och med de skulle tro att jag går i säng med allt och alla,  vilket jag inte alls gör, de va de första och enda one night standet jag haft då.. hmm. satt i världens knipa visste inte vad jag skulle ta mig till, om ja skulle berätta något? eller bara hålla käften och inte riskera att förhållandet ska gå itu. Jag for och gjorde ett ultraljud för att verkligen kolla vilken vecka jag va i, de visade sig att jag va i vecka 6, och då fick jag ju självklart reda på att jag va gravid med one nightstandet eftersom jag och mitt ex bara hade träffats i 4 veckor, de enda ja tänkte då va att jag kommer ha mens i säkert 2-3 veckor och han kommer självklart fundera? jag drog världens historia och sa att de va han jag va gravid med och allt gick som de ska, jag gjorde abort, men har än idag inte berättat för honom att han inte va fadern till barnet!! vi är självklart inte tillsammans idag utan de tog slut efter ungefär 8 månader..

haha, vad säger ni? borde jag skämmas eller va de ett beslut många skulle gjort?

slick på rumpan / Gummifitt-an

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

jisses,, jag skulle nog ha gjort abort i smyg, utifall han skulle velat ha barnet (pojkvännen alltså) då hade d verkat va taskigt o gör abort ändå om han mot förmpdan velat bli pappa

2009-05-12 @ 23:22:47
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen
Postat av: N*A*T*Z

vilken läskig situation, hmm rätt eller fel klart man blir lite skraj. de får man nog avgöra själv :)

2009-05-12 @ 23:33:36
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0