Självupptagna jävlar!

Då va de äntligen dags med att börja släppa ut all min jävla skit som jag har i huvudet som folk bara proppar in med glädje! usch för er alla säger jag bara! hihi. nåväl, här kommer min skit!

Det jag är less på just nu:
Det är alla jävla självupptagna jävlar som endast tänker på sig själv OCH ingen annan jävel i deras närhet! utan endast på att dom ska ha de bra, att deras jävla ungar ska ha dom finaste kläderna, smyckerna m.m, att dom ska rulla runt i deras jääävla fina bilar. Jag totalt spyr på alla jävlar som sitter i deras underbara hus och som lever deras underbara jävla liv med deras präktiga jävla bilar och ett par bortskämda fula ungar! jag blir så jävla less så jag bara vill spy galla på dom allihop! ja menar finns de inget jävla vettigt i deras tänkande alls? att allt inte handlar om, dom dom dom dom....

Sedan har vi ju självklart dom underbara medborgarna som lever lite små knaprigt, som undrar om dom kommer ha mat på borden dom senaste dagarna i månaden! Finns inget jag ser upp till så mycket som familjer som har en dålig ekonomi men endå sitter med ett glatt leende på läpparna och bara gillar läget? och bara tar emot ALL JÄVLA SKIT! men klagar dom? jaa visst gör dom de ibland, MEN DE HAR DOM ALL JÄVLA RÄTT TILL! KLAGA PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
ni är guld alla som verkligen lever de tuffa livet.. puss till er


jag blir så äckligt less på alla jääääääävla rika jävlar! KÖR NÅGOT UPP I RÖVEN FÖRFAN!

Smek / Gummifittan

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

köra upp nåt i röven är ju skönt! ni måste komma på nåt värre!

2009-05-12 @ 00:55:17
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0