4 tjejer i min stad är det mesta jag slösa min energi på just nu! ;)

..just för att dom är så jävla intressant och så jävla ointelligenta.

och hela högen är mammor, host.

Dom två första ser itne ut att vara en dag över 12, och försöker vara respekt ingivande vilket dom aldrig lyckats med. En av dom har två barn, försöker leka fina familjen till vardags.. allt ska vara så himla perfekt, en mamma och appa som överöser med pengar betalar räkningar, ställer upp om allt till sin dotter, hon våga inte ens visa att hon röker för dom. *host* är man inte mamma själv så säg? verkligen till att leva upp i häcken på sina föräldrar när man ska vara föräldrer själv, KLIPP NEVELSTRÄNGEN FÖR HELVETE! Hennes kompis som har ett barn är så totalt ointressant så hon orkar jag inte ens skriva om.. för igneting händer runt hon, mer än det hon själv skämmer ut sig. Förresten är hon så oväsentlig att tagenterna blir inte en bokstav utav hur mycket jag än försöker.

Sen finns det en annan patetisk jävel som flyttar runt och verka aldrig få sinnesro? hon har också ett barn. Hon lever kvar i sitt gamla jävla rykte omn hur det var när hon var 15 från att gått från den mest utmobbade bruden till att ha en mamma som satte farten på hennes dotters popularitet. Hon var väl less på att hennes dotter hade det som hon hade det, så hon var beredd på att kasta in ungen i en värld som bara handlar om utseende och kändisskap, mamman lyckades och dottern med.. men tyvärr gumman.. dom åren är över, så sluta spring runt och söka din gamla uppmärksamhet som du aldrig komma få, och sluta sök ditt ID, byter personligheter och boende som troser. Det blir inte bättre, du måste komma pånånting nytt nu så du höjs ännu en gång.

sen finns det egentligen en till som jag itne vill skriva om överhuvudet taget, det blir för uppenbart och så illa tycker jag egentligen inte om hon.

Men mina inlägg torde nog främst handla om det 3 jag skrev framförallt dom två första.

annars så.. what comes around goes around ;)
peace,

..nymfot.


                                                         


                                                                                    Seriously seriously seriously...

Kommentarer
Postat av: nymfot.

ursäkta stavfelen, vem orkar förhandgranska, har som varken lust eller tid.

2009-05-14 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0